یزد خیابان کاشانی <اکبرباد> کوچه ۱۷ ی ویلا روبروی نانوایی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۲
۶ رأی- یک ماه پیش
یکبار تماس گرفتن جواب ندادم از خدا خواسته برگشت زد . دوبرابر هم پول گرفتن نسبت به پست پیشتاز
- دو ماه پیش
ممنون از چاپار واقعا به نظر من خیلی سریعا و من حدود ۳ ساله بار های دریافتی و ارسالی ام را به چاپار میدم باتشکر از آقای کریمی و پرسنل محترم
- ۹ ماه پیش
بهتر بقیه پستهاست ارزانتر و سریع تر
- یک سال پیش
من الان یه ساله که بسته هامو میدم به چاپار، ماشاالله خیلی خوشبرخوردن و سریعتر و ارزون تر از پستهای دیگه ارسال میکنن، خدا خیرتون بده واقعاً.
- ۱۳ ماه پیش
سلام خیلی خوش برخورد هستن راضیم و کار من را زود راه انداختن
- دو سال پیش
سلام راضیم از شون.

