ساعت کاری
تهران،ایوانک،بلوار فرحزادی،پارکینگ طبقاتی لیدوما منفی ۱ کارواش
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳
۲ رأی- یک ماه پیش
سلام ، متاسفانه افراد داخل کارواش هزینه جدا میگیرن و کارشونم بسیار ضعیفه.قبل از ورود ماشین بهت راهنمایی میکنن که ماشینو ببری داخل و شما از وجود صندوق تقریبا بی خبری ، بعدش که به صندوق گزارش میدی که اینا با من جدا طی کردن میگه نباید طی میکردی و میومدی همینجا. اگرم بخوای بزنی زیرش و کلا با خود صندوق حساب بکنی افراد داخل کارواش هیچ کاری برات انجام نمیدن و ممکنه به ماشینتم آسیب وارد بشه. من 2 برابر جاهای دیگه پول دادم و اصلا خاطره خوبی از این کارواش ندارم.

