کلینیک دندانپزشکی نیکان

مطب پزشک

  • ۱٫۶(16 نفر)
  • دندانپزشک
  • ساعت کاری

    1. جمعه۸ صبح – ۹ شب
    2. شنبه۸ صبح – ۹ شب
    3. یکشنبه۸ صبح – ۹ شب
    4. دوشنبه۸ صبح – ۹ شب
    5. سه‌شنبه۸ صبح – ۹ شب
    6. چهارشنبه۸ صبح – ۹ شب
    7. پنج‌شنبه۸ صبح – ۹ شب
  • کرج،شهرک رسالت،بلوار استقلال،بلوار شریعتی

  • ویرایش اطلاعات

    ویرایش نام، دسته‌بندی، آدرس، موقعیت‌ مکانی و ...

  • درخواست حذف مکان

    تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۱٫۶

۱۶ رأی
  • ۲۶ روز پیش

    عالی‌‎​‎‎​ بود کارشون ما خانوادگی اونجا کار‌‎‌​‌​ انجام دادیم از همه نظر خوب‌‎​‎‏‏ بودن چه پرسنل چه پزشک ها

  • یک ماه پیش

    منشی‌‎​‎‎​ ها بشدت بی ادب حوصله جواب دادن به مشتری رو ندارن،بیشتر از‌‎‌​‌​ جاهای دیگه پول می‌گیرن اول هم که مراجعه می‌کنی عکس دندون رو‌‎​‎‏‏ بایگانی می‌کنند و تمام بیمه رو مسدود میکن که جای دیگه نری

  • یک ماه پیش

    افتضاح‌‎​‎‎​ ترین دندان پزشکی...اولش که مهربونن...بعد فقط پول میگیرن...من کلان کاره دندونم تموم شده بود وچهارماه بعدش...پرونده سازی که کردن میگن...که اونجا‌‎‌​‌​ بودی....و۱۶میلیون از بیمه استفاده شده و به بیمه ارسال کردند...درصورتی که من هم شهرستان بودم....هم بیمه مون تموم شده بود... چندباررفتم اونجا‌‎​‎‏‏ گفتن اسم اشتباه شده ...وقتی که مسول بیمه هست زنگ بزن درست میشه آخرهم نشد و از جیب دادم....سپردمشون به اون بالا

  • دو ماه پیش

    سلام.واقعا‌‎​‎‎​ پرسنل و منشی رفتار شایسته و درستی ندارند در‌‎‌​‌​ بخورد با بیمار درست راهنمایی نمیکنند.دنداپزشک ها تجربه کافی‌‎​‎‏‏ ندارند و به دندان آسیب میزنند.پیگیری خیلی ضعیف هست.

  • ۴ ماه پیش

    رفتار‌‎​‎‎​ منشی ها افتضاح بود.اصلا سوالاتو جواب نمیدن،پیگیری و نوبت دهی‌‎‌​‌​ خیلی بد و بی نظم و متاسفانه پروسه درمان یه‌‎​‎‏‏ روکش دندون دوماه طول کشید بعد ۵ بار رفت و آمد

  • منشی‌‎​‎‎​ های‌‎‌​‌​ بی‌‎​‎‏‏ ادب

  • منشی‌‎​‎‎​ های بی ادب و کلا منشی‌‎‌​‌​ ها تصمیم میگیرن هزینه درمان چقدر‌‎​‎‏‏ میشه محیط خوب و سالمی نداره

  • بعنوان‌‎​‎‎​ کسی که به این کلینیک مراجعه کردم باید بگم بدتر از افتضاحه دکترا اصلا تجربه ندارن بهداشت رو اصلا رعایت نمیکنن و حتی بعضیا کد نظام پزشکی هنوز ندارن من‌‎‌​‌​ ادامه روند درمان رو پیش یه دکتر دیگه رفتم کلا گفتم پروندمو ببندن دیگه از بی ادبی منشی هاش هر چی بگم کم گفتم توصیه میکنم نرید چون پشیمون میشین و‌‎​‎‏‏ چون طرف قراردا با بیمه هستن خیلی بیشتر حساب میکنن این اولین باریه که وقت میزارم راجبه یه خدماتی که ارائه شده نظر میدم چون واقعا بیزار شدم از این کلینیک

  • ۱۵ ماه پیش

    کلا‌‎​‎‎​ کادر درمان موجهی ندارد‌‎‌​‌​ و رفتار منشی ها افتضاح‌‎​‎‏‏ است ،و پول الکی میگیرن

  • سلام‌‎​‎‎​ به همگی بنده یکی از مراجعه کننده ها هستم. چندین بار مراجعه کردم کارشون‌‎‌​‌​ عالیه، پیگیری کار رو به نحو احسن انجام میدن. لطفا بی انصافی نکنیم. درسته سرشون‌‎​‎‏‏ به دلیل خوبی کارشون شلوغه ولی کار مراجعه کننده رو انجام میدن. ارادتمند خاتمی فر

دربارهٔ این مکان

کلینیک دندانپزشکی نیکان در شهرک رسالت کرج و در بلوار استقلال،بلوار شریعتی واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند پمپ بنزین عظیمیه و بیمارستان تخت جمشید و فرمانداری ویژه شهرستان کرج و پارک ایران زمین و رستوران ایتالیایی پارادیزو قرار گرفته است. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۱ از ۵ را به این مکان داده‌اند.