ساعت کاری
تهران، شهرک غرب، فاز یک، بلوار خوردین، خ. ایران زمین شمالی، بیمارستان بهمن
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳٫۷
۱۴۷ رأی- ۶ روز پیش
فقط بخاطردکترش مجبور شدم بار سوم ببرم اینجا جراحی کنه صد در صد بیمارستان دولتی بهتر از اینه مادر من برای سومین بای توی یک سال جراحی شد و دو دفه بخاطر بی کیفیتی جابجایی مادرم قبل و بعد از جراحی دچار آسیب و درد شد خدایی نکرده اتفاقی بیوفته به دکترش میگم حاظرم کنار خیابون عمل کنه ولی این بیمارستان نباشه فقط پول رو میشناسن . . .
- یک ماه پیش
بیمارستان بسیار بی کیفیت وکثیفی هست اصلا پرسونل ادب ندارن اصلا پیشنهاد نمیکنم
- سه ماه پیش
همسرم برای عمل بستری شد این بیمارستان و در کل راضی بودیم ، هم از دکتر و پرستارا و هم از بخش ها و سرویس دهی . فقط طرف قرارداد با هیچکجا تقریبا نیست و باید آزاد حساب کنید و بعد نامه بگیرید برای بیمه
- ۴ ماه پیش
دختر ۲ سالم رو که شدید مریض بود بردیم این بیمارستان ، اول که لباس کثیف دادن بچه !! بعد بچه خوابیده بود با اینکه آنژوکت زده بودن به دستش تا دو ساعت نیومدن سرم بزنن ، تا من چندین بار رفتم دنبالشون تا اومدن ... انقدر رسیدگی نکردن که تهش ما بچه رو با اجازه خودمون ترخیص کردیم بردیم جای دیگه
- ۴ ماه پیش
پام زیاد به این بیمارستان خورد و اولا شلوغه و برای یه کار نه چندان وقت گیر حداقل ۲ ساعت زمان میره یبار تصادف کردم به عنوان عابر مراحل درمانم نسبتا خوب پیش رفت و رفتار کارکنان شون هم خوب بود
- ۷ ماه پیش
بیمارستان به اصطلاح خصوصی ولی در حد دولتی .پرسنل بسیار بی کفایت .بیمارستان مدیریت خوبی نداره و رسیدگی درستی نمیکنن .پول الکی میگیرن و هیچ خدمات در حد بیمارستان خصوصی ارائه نمیدن.اصلا پیشنهاد نمیکنم
- ۷ ماه پیش
سلام به عنوان یک فردی که چند سالی هست. به عنوان یک. روانشناس هم تحصیل کرده ام هم مشغول به کار هستم این بیمارستان به هیچ وجه صلاحیت داشتن بخش اطفال و کودک ندارن پرسنل اصلااا متوجه نیستن که با کودک چطور باید رفتار کرد فقط حوصله ی نشستن و حرف زدن و چای خوردن دارن دکتر بخش که خودش با زبون خودش اعلام می کنه که به زور اومده و فقط در حد دو دقیقه میاد میره اصلا توضیح نمیده که وضعیت بچه چیه اصلااااا به نگرانی اعضای خانواده و روحیات بچه توجه نمی کنه کودک با سلامت روان رفته این بیمارستان با ناله های شبانه ترس شدیدددد و افراطی به خاطر رفتار پرسنل برگشته تاسف اوره اگر امکان استخدام پرستار حرفه ای با بخش کودک ندارید اصلا این بخش رو دایر نکنید کودکان به اندازه ی کافی از بیمارستان و پزشک ترس دارن
- ۷ ماه پیش
بستری میکنن تا پ و ل بگیرن . کادر پرستاران با رفتار نا مناسب و پزشکان کم تجربه ...
- ۱۰ ماه پیش
باسلام بيمارستان بهمن بهر قيمتى شده فقط ميخوان بسترى كن و پول بگيرن ولى دكترهاى لازم رو ندارن من پسرمو بردم الكى گفتن اورژانسى بسترى كنيد مشاوره عفونى و ارتوپد اطفال مشاوره بگيره بعد بسترى كه كليم اولش پول گرفتن از ساعت ١٢ ظهر جمعه تا ٩ شب منتظر اومدن دكتر غزنوى شديم ولى با بى مسئوليتى و وقاحت تمام گفت من نميرسم بيام وقتى به سوپروايزر و مسئول فنى مراجعه كرديم گفتن ما دكتر ارتوپد اطفال نداريم از ظهر جمعه تا الان كه صبح شنبس مريضيرو كه اورژانسى خوابونده هنوز هيچ دكتر مشاور اطفال نيومده مراقب باشيد بيمارستان بهمن فقط برا معاينه سرپايى سرماخوردگى و در حد ى تزريق بدرد ميخوره بقيه بخشها كلاً تعطيلن
- ۱۱ ماه پیش
فقط پول و میشناسند و بابت همون پولی که میگیرن خدمات نمیدهند اصلا پیشنهاد نمیشه
دربارهٔ این مکان
بیمارستان بهمن در شهرک غرب تهران و در ، بلوار خوردین، خیابان ایران زمین شمالی، بیمارستان بهمن واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند مجتمع اداری تجاری رویال و شهر کتاب ابن سینا و برگرلند سعادت آباد و مرکز تصویربرداری پردیس نور و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران قرار گرفته است. نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس شهید دادمان میباشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حملونقل عمومی آسان میسازد. همچنین در برنامه بلد کاربران امتیاز ۴٫۶ از ۵ را به این مکان دادهاند.
سایر کاربران مشاهده کردهاند
مکانهای مشابه نزدیک بیمارستان بهمن
دکتر علیرضا کلانتر معتمدی(بیمارستان بهمن)
مطب پزشک
دکتر حسین فولادی وندا(بیمارستان بهمن)
مطب پزشک
توانبخشی بزرگمهر
بیمارستان
کلینیک دامپزشکی وی آی پت
دامپزشکی
دامپزشکی تهران آزما ۲
دامپزشکی
کلینیک درمان ناباروری تابان
کلینیک درمانی

مرکز درمان ناباروری مام
کلینیک درمانی
مرکز ناباروری مام
کلینیک درمانی
کلینیک درمان ناباروری بهاران نگار
کلینیک درمانی
مرکز باروری
کلینیک درمانی










