ساعت کاری
تهران، خ مطهری، خ جم، شماره ۸۶
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴
۱۲۷ رأی- ۵ روز پیش
پرسنل و نیروی کادر خدمات بشدت ضعیف و ارزان ، مدیریت ضعیف ، حریم شخصی خانم ها رعایت نمیشود، استفاده از کادر خدمات اقا برای بانوان ، عدم شفافیت مالی در برخی از آیتم های فاکتور پرداختی، و چون ابتدا بصورت الحساب مبلغ بالاتری رو پرداخت میکنید ، امکان چانه زنی و اعتراض به فاکتور صفر میشود،سر و صدا و شلوغی بیمارستان و نیروی خدمات بدون در نظر گرفتن حریم خصوصی وارد اتاق میشوند مثل نصاب پرده و .... . در کل با توجه به بودجه پرداختی آزاد رضايت نداشتم،
- دو ماه پیش
از بیمارستانهای خوب تهران
- ۵ ماه پیش
افتضاح تشخیص میدن بیماریتو مادرم زونا داشت نمیدونیستیم فکر کردیم سر درد شدید داره رفتیم بیمارستان جم نتونستن تشخیص بدن فکر کردن سرماخوردگیه معاینه الکی کردن فقط فکر بستری هستند ما هم تصمصم درست گرفتیم و بستری نکردیم اومدیم خونه و به دکتر دیگه آوردیم خونه و تشخیص دادن به راحتی خلاصه بیمارستان به این بزرگی یه زونا رو نتونست تشخیص بده!!!!
- ۵ ماه پیش
بسیار افتضاح
- ۶ ماه پیش
بی نهایت افتضاح
- ۸ ماه پیش
بسیار کثیف ،بیخود،بیشتر مبلع گفته شده گرفتند،توروخدا نظر دورغ نزارید من بخاطر نظر سنجی اومدم،تختها زیرش با آجر و بلوک پر شده،گاز مشترک بینهایت کثیف،فرشها رقبت نمیکنی روش راه بری تاریخ ۱۱مهر۴۰۴
- ۹ ماه پیش
در زمان پذیرش پارتی بازی کردن و مریض آشنا رو خارج نوبت پذیرش کردن و بردن اتاق عمل . بابت ۹ ساعت بستری بودن ، یک میلیون هزینه همراه گرفتن و فقط چای دادن ، در ضمن چای رو بعد از ۴ ساعت آوردن . کلا جالب نیست
- دو سال پیش
برای مشکل قلبی با حال خراب بیمار مراجعه کردیم . خیلی دیر رسیدگی میکنند اورژانس.چند بار سوال میکنند. همراه بیمار را سرگرم کارهای دیگر میکنند. اصلا متوجه نشدیم چه داروهایی در سرم تزریق کردند. اکر حساسیت دارویی داشت چی ؟ . نمونه خون فقط برای دو مورد که حدس دکتر کشیک بود انجام شد .توجهی به سابقه بیماری ندارند. اصلا به توضیحات بیمار توجه نمیکنند. دکتر متخصص قلب دکتر مقدم بعد از ۵ ساعت انتظار اعلام کرد که نمیتوانند بالای سر بیمار بیایند و دکتر آنکال را باید صدا کنند . نزدیک ساعت ۲ ظهر دکتر شیفت دیگری مشاوره دادند . هزینه ها بسیار بالا بود و اگر صورتحساب را نگاه کنید خنده دار هم هست . ما در بیمارستانهای دیگر بابت خدمات این چنینی هزینه بسیار ناچیزی پرداخت میکنیم .کاش این امکان بود فاکتور ها را پیوست کنم. و برای دکترهایی که بالای سر بیمار حاضر شدند و در حد یک جمله حرف زدند ویزیت کامل پرداخت کردیم .حتی دکتر شیفت اورژانس عوض شد .هزینه اضافه پرداخت کردیم .
- سه سال پیش
فقط پول و پول و پول مهمه براشون. نصف پرستارها که اصا به مریض توجهی ندارن و فکر خودشونن، باهاشون کار داشته باشی هم ۱ساعت بعد میان سراغت مگه اینکه هی بری بگی. سریع هم میخوان بستریت کنن حتی اگه ۳روز پشت هم تعطیلی باشه و دکتری بالا سرت نیان فقط بخاطر اینکه پول بگیرن. از نظر تمیزی و غذای بیمار مشکلی وجود نداره. دکترهای خوبی هم داره ولی بستری بشی یه عالمه پیاده میشی.
- سه سال پیش
خدمات آزمایشگاه مناسب بود
سایر کاربران مشاهده کردهاند
داروخانه بیمارستان جم
داروخانه

بیمارستان توس
بیمارستان

بیمارستان تهران کلینیک
بیمارستان

سونوگرافی اطهری
مرکز تصویربرداری پزشکی

مرکز تصویر برداری پزشکی دکتر محمد اطهری
مرکز تصویربرداری پزشکی

بیمارستان تهران
بیمارستان

بیمارستان پاستورنو
بیمارستان
مرکز تصویربرداری پزشکی پایتخت
کلینیک درمانی

بیمارستان آبان تهران
بیمارستان



