ساعت کاری
تهران.بلوار دادمان.نبش خ فخار مقدم،خ گلبرگ یکم شرقی،پ ۱۶
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۲
۱۰ رأی- یک ماه پیش
بیش اندازه بد هستن الان نزدیک دوساله دارم میرم لیزر اصلا نتیجه نگرفتم نه من نه دوستام هیچ جوره ام قبول نمیکنن الان ما باید دیگه توشارژ باشیم ولی متاسفانه همراه داریم میریم دیگه نمیرم پیششون یه دونه ستاره هم اضافیشونه
- دو سال پیش
به شدت بد هستن و غیر قابل اعتماد . با دروغ مشتری رو جذب میکنن و بعد با تکرار جلسات میلیونی فقط پول از مشتری میگیرن . بدون نتیجه .... هم ژل و بوتاکس رو امتحان کردیم و هم لیزر ، گول خوردیم . خیلی بده
- دو سال پیش
به شدت بد هستن و غیر قابل اعتماد . با دروغ مشتری رو جذب میکنن و بعد با تکرار جلسات میلیونی فقط پول از مشتری میگیرن . بدون نتیجه .... هم ژل و بوتاکس رو امتحان کردم و هم لیزر ، گول خوردم . خیلی بده
- سه سال پیش
خیلی افت کردن متاسفانه. وقتی که بهتون میدن شااااید یک ساعت بعدش نوبتتون شه. برای تزریق ژل و بوتاکس هم باید زرنگ باشین حقتون خورده نشه چون به نوبت صدا نمیکنن. اپراتورهای لیزر هم خیلی بیدقت هستن اصلا منظم و نزدیک بههم شات نمیزنن
- سه سال پیش
بسیار بد هستش رفته پرسنل و نوبت دهی تاکید میکنم بسیار بد به قول دوست عزیز هردفعه بدتر از دفعه پیش
- سه سال پیش
انصافا آدم بخواد صحبت کنه خوبه . یکم فقط وقت دهی مشکل داره فقط اونم دوتا دستگاه آوردن
- ۴ سال پیش
افتضاح بخصوص رفتار بی ادبانه پرسنل ، رعایت نکردن نوبت مراجعین ، بشدت توصیه میکنم اونجا مراجعه نکنید من چند جلسه رفتم هر بار با خودم گفتم طبیعیه بالاخره پیش میاد اما هر دفعه بدتر از قبل خصوصا پرسنل
- ۴ سال پیش
افتضاح بخصوص رفتار بی ادبانه پرسنل ، رعایت نکردن نوبت مراجعین ، بشدت توصیه میکنم اونجا مراجعه نکنید من چند جلسه رفتم هر بار با خودم گفتم طبیعیه بالاخره پیش میاد اما هر دفعه بدتر از قبل خصوصا پرسنل


