تهران،حکیمیه،خ. باباییان،خ. لاله
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳
۹۰ رأی- سه روز پیش
سلام خواهشا نظرات بخونید ومریضوتون به این بیمارستان نیارید تا مثل ما به درد سر نیوفتید فقط فقط فکر طولانی کردن مراحل هستن برای پول و کادر بسیار بسیار بی ادب با پوشش شیک وسوپر وایزر اورژانس بسیار بد اخلاق به هیچ وجه نمیشه حرف زد خواهشا مثل ما گول نطرات الکی نخورید وقبل از اوردن مریص لطفا با همراه مریض ها صحبت کنید
- ۱۸ روز پیش
تشکر از کادر پرسنلی بیمارستان بخصوص پرستار آقای جواد سعیدی ک بسیار با حوصله و حاذق بودن با مریض و هر لحظه سعی داشتن ترس و اضطراب جراحی رو از مریض دور کنند و کمک پرستار آقای اصغری ک با دلسوزی و حوصله تمام ب مریضا کمک می کردن.
- یک ماه پیش
بسیار بیمارستان بدی است
- یک ماه پیش
هزینه بالا کیفیت بیمارستان در حد بیمارستان دولتی . زورشون میاد جواب همراه بیمار رو بدن. بی توجه به شرایط بیمار
- دو ماه پیش
نمیدونم چرا اینقد نارضایای گفته شده ولی من تازه ۴ روز هست مرخص شدم بیمارستان تمیز رسیدگی هم خوب بود پرستار مدام سر میزد صداش میزدم میامد غذاش کم بود ولی کیفیتش خوب بود ، حتی بعد از مرخص شدن از بیمارستان تماس گرفتن واز حال من پرس و جو کردن ، من از دکتر خیلی عالی خودم و تیمشون خیلی ممنونم دکتر کیوان مهدی نژاد
- دو ماه پیش
سلام میتونم بگم بدترین بیمارستانی که دیدم نیکان بوده اگر پولتونو میخواید بریزید دور برید بیمارستان نیکان سپید اصلا بعد زایمان تا چند ساعت هیچ کسی بهتون خبر سلامت مادرو بچه رو نمیده کادر بی ادب و بی مسئولیتی داره در کل برید بیمارستان دولتی خیلی بهتر از بیمارستان نیکان هست
- دو ماه پیش
با سلام بیمارستان نیکان سپید به ظاهر عالی ولی با کادری بسیار بی تجربه و بد اخلاق و بی فرهنگ لحن صحبت کردن کوچه بازاری اصلا اجازه نمیدن سوال بپرسی.در کل نظر شخصی بنده اصلا به هیچ عنوان این بیمارستان و برای ادامه درمان و زایمان انتخاب نکنید
- دو ماه پیش
اصلا دکترهای خوب و باتجربه نداره بااینکه که بیمارستان خصوصی هست ولی لحن دعوایی دارن پرستارها و دکترهاشون. فقط بخش اورژانس کمی بهتر بود.
- ۵ ماه پیش
با سلام و تشکر از بخش زایمان من آذر ماه اونجا زایمان کردم تمیزی و رسیدگی مرتب پرستارها و پزشکان باعث شد که نظرم رو بگم. خیلی راضی بودم و به دوستان و بستگان بیمارستان نیکان سپید رو برای زایمان پیشنهاد میدم.
- ۵ ماه پیش
من برای زایمان رفتم بیمارستان تمیز و نو شیک ولی از پرستار تا دکتر های اتاق عمل و بیهوشی همه بی تجربه و دوزاری و به درد نخودر











