بیمارستان نیکان سپید

بیمارستان

  • ۳٫۰(90 نفر)

خلاصهٔ امتیاز و نظرها

۵
۴
۳
۲
۱

۳

۹۰ رأی
  • سه روز پیش

    سلام‌‎​‎‎​ خواهشا نظرات بخونید ومریضوتون به این بیمارستان نیارید تا مثل ما به درد سر نیوفتید فقط فقط فکر طولانی کردن مراحل‌‎‌​‌​ هستن برای پول و کادر بسیار بسیار بی ادب با پوشش شیک وسوپر وایزر اورژانس بسیار بد اخلاق به هیچ وجه‌‎​‎‏‏ نمیشه حرف زد خواهشا مثل ما گول نطرات الکی نخورید وقبل از اوردن مریص لطفا با همراه مریض ها صحبت کنید

  • ۱۸ روز پیش

    تشکر‌‎​‎‎​ از کادر پرسنلی بیمارستان بخصوص پرستار آقای جواد سعیدی ک بسیار با حوصله و حاذق بودن‌‎‌​‌​ با مریض و هر لحظه سعی داشتن ترس و اضطراب جراحی رو از مریض دور کنند‌‎​‎‏‏ و کمک پرستار آقای اصغری ک با دلسوزی و حوصله تمام ب مریضا کمک می کردن.

  • یک ماه پیش

    بسیار‌‎​‎‎​ بیمارستان‌‎‌​‌​ بدی‌‎​‎‏‏ است

  • یک ماه پیش

    هزینه‌‎​‎‎​ بالا کیفیت بیمارستان در حد بیمارستان‌‎‌​‌​ دولتی . زورشون میاد جواب همراه بیمار‌‎​‎‏‏ رو بدن. بی توجه به شرایط بیمار

  • دو ماه پیش

    نمیدونم‌‎​‎‎​ چرا اینقد نارضایای گفته شده ولی من تازه ۴ روز هست مرخص شدم بیمارستان تمیز رسیدگی هم خوب بود پرستار مدام‌‎‌​‌​ سر میزد صداش میزدم میامد غذاش کم بود ولی کیفیتش خوب بود ، حتی بعد از مرخص شدن از بیمارستان تماس گرفتن‌‎​‎‏‏ واز حال من پرس و جو کردن ، من از دکتر خیلی عالی خودم و تیمشون خیلی ممنونم دکتر کیوان مهدی نژاد

  • دو ماه پیش

    سلام‌‎​‎‎​ میتونم بگم بدترین بیمارستانی که دیدم نیکان بوده اگر پولتونو میخواید بریزید دور برید بیمارستان نیکان‌‎‌​‌​ سپید اصلا بعد زایمان تا چند ساعت هیچ کسی بهتون خبر سلامت مادرو بچه رو نمیده کادر‌‎​‎‏‏ بی ادب و بی مسئولیتی داره در کل برید بیمارستان دولتی خیلی بهتر از بیمارستان نیکان هست

  • دو ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام بیمارستان نیکان سپید به ظاهر عالی ولی با کادری بسیار بی تجربه و بد‌‎‌​‌​ اخلاق و بی فرهنگ لحن صحبت کردن کوچه بازاری اصلا اجازه نمیدن سوال بپرسی.در کل نظر‌‎​‎‏‏ شخصی بنده اصلا به هیچ عنوان این بیمارستان و برای ادامه درمان و زایمان انتخاب نکنید

  • اصلا‌‎​‎‎​ دکترهای خوب و باتجربه نداره بااینکه که‌‎‌​‌​ بیمارستان خصوصی هست ولی لحن دعوایی دارن پرستارها‌‎​‎‏‏ و دکترهاشون. فقط بخش اورژانس کمی بهتر بود.

  • ۵ ماه پیش

    با‌‎​‎‎​ سلام و تشکر از بخش زایمان من آذر ماه اونجا زایمان کردم تمیزی‌‎‌​‌​ و رسیدگی مرتب پرستارها و پزشکان باعث شد که نظرم رو بگم. خیلی راضی‌‎​‎‏‏ بودم و به دوستان و بستگان بیمارستان نیکان سپید رو برای زایمان پیشنهاد میدم.

  • ۵ ماه پیش

    من‌‎​‎‎​ برای زایمان رفتم بیمارستان تمیز و نو شیک ولی‌‎‌​‌​ از پرستار تا دکتر های اتاق عمل و بیهوشی‌‎​‎‏‏ همه بی تجربه و دوزاری و به درد نخودر

سایر کاربران مشاهده کرده‌اند

مکان‌های مشابه نزدیک بیمارستان نیکان سپید