ساعت کاری
تهران،داوودیه،خ دکتر شریعتی بین بیگدلی و گل سرخ،پ ۱۱۴۴،بیمارستان کودکان مفید
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۲
۱۳۴ رأی- ۱۰ روز پیش
سلام من الان بچه یک سال و۳ماهشه ۲روز پیش با لرزش بدنی شدید وکج شدن چشمها وصورت بردمش اونجا پرستارها دیدن حالش خوب نیست کد دادن بعد از نیم ساعت دکترها نیومدن بهشون هم بر خورده بود چرا الکی کد میزنید دکتر مغذ واغصاب اومد باهاش حرف زدیم دیدم گفت کسی از شما سوال کرد گفتم بی شعور بچه منه داخل بغل من حالش بد شده باید بپرسی ببینی بیماری چیزی داره یا نه الانم میگن باید نوار مغزی ۴۸ساعته بگیری شبی ۲۰ ملیون باید بدی یه کارگر از کجا بیارم بدم با ماهی ۲۰ملیون حقوق اونوقت میگن زیر ۷سال پول نمیگیرن همش دروغه
- ۴ ماه پیش
زحمت کش هستن
- ۵ ماه پیش
سلام پسرمن 14روزاینجا بستری بود از پاهاش نمونه گرفتن گفتن روماتیسم. عضلانی داره پسرمن رودکتر شیاری عزیز خوب کرد خدابهش طول عمربده خیلی دکترشریف وکاربلدی هست خدابهش عزت بده من نوکرشم
- ۹ ماه پیش
بیمارستان
- ۱۳ ماه پیش
این بیمارستان تا متزل ما دو دقیقه فاصله داره ، ساعت ۱۲ شب فرزند. ۱۳ ماهم رو با استفراغ و کم آبی شدید بدن و بی حالی ، رسوندم بیمارستان، هر آن احتمال داشت بچه بره تو شوک ، ولی پرسنل بسیار بی سواد و خونسرد مفید ، گفتن بچه خوابش میاد فقط و ساعت ۵ صبح یه آمپول ضدتهوع زدن و گفتن ما تخت خالی نداریم حالا هر کار دلت میخواد بکن ، که دیگه سریع بردیم یه بیمارستان دیگه توصیه میکنم اینجا نرید هیچ وقت بسیار بد بسیار بد بسیار بد
- یک سال پیش
رفتار بسیار عالی مخصوصا قسمت فیزیوتراپی
- دو سال پیش
جواب دهی ضعیف فوق العاده شلوغ جواب آزمایش زیر چهار ساعت به شما نمیدن من که راضی نبودم از بیمارستانش
- دو سال پیش
تشخیص خوبی دارن ما برای پزشک ریه مراجعه کردیم ک با حوصله پاسخگو بودن و ویزیت رو کاملا خوب و بدون عجله انجام دادن
- دو سال پیش
عالی
- دو سال پیش
خیلی دکتر های خوبی داشت نظافت خوبی هم داشت اما پرستار ها بدون صبر کار خودشون انجام می دادند اما خیلی خیلی ممنونم که مریضی من را برطرف کردن 👍🏻👍🏻

















