ساعت کاری
میرداماد قبل از میدان مادر پلاک 104
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۲٫۵
۴۰ رأی- ۱۶ روز پیش
فقط میتونم بگم اصلا خرید نداشته باشین چون واقعا اذیت میکنن فقط و فقط میتونم بگم خدا خیرشون نده من خودم ۴ هفته سفارش دهرو داشتم دوتا شماره گذاشتن ولی جواب گو نیستن فقط اذیت میکنن اصلا هم محصولاتشون خوب نیست
- ۲۵ روز پیش
این شماره فیک و کاملا سرکاری هست من سفارش دارو دادم ولی هرچی تماس میگیرم ، هیچکس پاسخگو نیست
- ۲۷ روز پیش
سلام . من خیلی راضیم . بعد از چهار بار خرید آنلاین از داروخانهء دکتر گلاب چی عزیز ؛دارو و مکمل هایی که سفارش دادم در کمترین زمان ممکن به دستم رسیدند و از نظر کیفیت عالی بودن و تاریخ مصرفشون هم کافی و مناسب بود و تخفیفهای بینظیری هم داشتند . در اینجا ازشون تشکر و قدردانی میکنم🥰
- ۲۸ روز پیش
خدالعنتتون کنه جنس تاریخ مصرف گذشته میفرستین اخه دارو مگه شوخیه که شما تاریخ گذشته نیفرستین در حالیکه تو سایت تاریخشو چیز دیگه ای زدین الهی سرطان بشه تو تن خودتون پیگیری هم نمکنین جواب تلفنم نمیدین
- ۲۹ روز پیش
چند روز سفارشم رو ارسال نکردن
- یک ماه پیش
چندین بار خرید کردم و از قیمت ها و تخفیف ها راضی بودم و همه محصولات سالم و با تاریخ درست به دستم رسیدن .بخش نظرات داخل سایت ،سرعت سایت پاسخگویی و دسترسی راحت ضعیفه .الان در حال خرید هستم و نوشته از بخش ۵خرید بشه .نمیدونم یعنی چی و خرید رو نمیتونم کامل کنم
- یک ماه پیش
باسلام در پاسخ دوستمون که فرمودن تاریخ گذشته کاملا درسته میفرمایند چون من کپسول گرفتم داخل پک فاسد شده بود بهشون گفتم گفتن باید مرجوع میکردین منم که نمیدونستم انداختم پس حقیقت داره که تاریخ مصرف گذشته اس با جون آدما بازی میکنن پست فطرتا به چه قیمتی خدا لعنتشون کنه من واسه پسرم که ام اس داره بخاطر مناسب بودنش میگرفتم 😞
- یک ماه پیش
مكمل هاي اين داروخانه تاريخ مصرف گذشته از سطح داروخانه هاي ديگر جمع آوري ميشه و مجددا تاريخ روز ميزنن به خاطر همين تخفيف زياد ميزارن
- یک ماه پیش
مكمل هاي اين داروخانه تاريخ مصرف گذشته از سطح داروخانه هاي ديگر جمع آوري ميشه و مجددا تاريخ روز ميزنن به خاطر همين تخفيف زياد ميزارن
- یک ماه پیش
منم نظراتو خوندم تعجب کردم من یکبار سفارش دادم و خیلی زود هم تحویل گرفتمبار بعدی سایت ایراد داشت و سفارشم علیرغم اینکه از حسابم کم شده بود، اپدیت نمیشد و فاکتورم هنوز باز مونده بود.اما تلفن زدم و همه چی درست پیش رفت.


