ساعت کاری
تهران،بیمه،خ. شکوری غربی،خ. نفیسی
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۵
۴
۳
۲
۱
۳٫۲
۸ رأی- ۸ ماه پیش
خیلی خوش برخوردن و همکاری میکنن. من یه لیست دارو و تجهیزات برای بیمارم نیاز داشتم خودشون از لیست عکس گرفتن همش رو آوردن تخفیف هم دادن یه جعبه سرم شستشو هم جزو وسایل بود که سنگین بود و خودشون تا ماشین آوردن. چند باری که پیششون رفتم راضی بودم
- ۱۶ ماه پیش
پرسنل بی ادب و بی تجربه ، زمان طولانی برای تحویل یک نسخه ساده ، تکمیل نبودن داروهاشون . در کل خیلی بد !
- دو سال پیش
داروخانه عالی با کادر مجرب و با اخلاق
- دو سال پیش
داروخانه بی نظیر بود هم از نظر خدمات دهی هم از نظر ظاهر




