ساعت کاری
تهران، خیابان ایران، روبروی کوچه دکتر سنگ، پلاک 172
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۴٫۳
۷ رأی- ۶ ماه پیش
داروخانه خوب و با اخلاقی هستن
- یک سال پیش
خیلی داروخانه عالی هستش از همه مهم تر پرسنل های خیلی خوب و باحال با شخصیت دارن. و مشاوره های خیلی عالی هم میدن . با تشکر و خسته نباشید از تمام پرسنل های داروخانه دکتر استاد علی مخصوصا جناب دکتر محمد صابری ......و همکارانشون🙏🌹🌹
- یک سال پیش
خیلی بی ادب و خود خواه هستن
- سه سال پیش
بسیار کادر مجرب ودلسوز وخوش برخورد داره واقعا ممنون بابت مشاور های درست وبجا تون
- سه سال پیش
واقعا دکترها با اخلاق و باسواد داره ،کل تهران گشتم دارو پیدا نکردم ولی داروخانه دکتر استاد علی داشت ..ممنونم از برنامه خوبتون
- سه سال پیش
دارویی که کل تهرانو گشتم و نتونستم پیدا کنم در این داروخانه پیدا کردم
- سه سال پیش
دکتر با علم و دانش و راهنمایی های خوب، جنس جور و تیم با ادب.





