تهران،امامزاده حسن،بین خ شهید قاسم بلالی ومهمان نوازان(محله باغ خزانه)
ویرایش اطلاعات
ویرایش نام، دستهبندی، آدرس، موقعیت مکانی و ...
درخواست حذف مکان
تکراری است، بسته است، وجود ندارد و ...
خلاصهٔ امتیاز و نظرها
۳
۲ رأی- یک ماه پیش
سلام بنده با نخسه رفتم برای داروی قلب اولا نصف دکترها را نداده دوملا یک سری داروی ها را نداشته به بنده نگفت که این چند قلم داروی را ندارم واقعا شرم آور است داروخانه باید هواسشو جم کنه شوخی نیست داروی قلب است رفتم یک داروخانه دیگه الباقی داروها را گرفتم یک سری داروها را گفت ۱۵ روز دیگه برم از داروخانه بگیرم واقعا شرم آور است داروی قلب است مدیریت باید برخورد کند با نسخه پیچ داروخانه مهسا جاسمی مسیر افتادم حتما میرم تذکر بدم تا برای کسانی دیگه هواسشو جم کند مخصوصا بیماران قلبی اگر همسرم داروها را نگاه نمیکرد چه اتفاقی میوفتاد امروز چهارشنبه ساعت ۳ بعدازظهر کمی بیشتر یا کمتر بود با زندگی بیماران بازی نکنید
- دو سال پیش
همه چی عالی



